Villamosenergia szolgáltatás

Az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. elosztó szolgáltatási területén 2024. július 1-től az egyetemes szolgáltató az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.

Kihez fordulhatok 2024. július 1-jét követően?

Egyetemes szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
Áramszolgáltatással, számlázással, átírással kapcsolatos ügyekben 2024. július 1-jét követően az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.-hez fordulhat:

  • Felhasználóváltozás (névátírás)
  • Kereskedőváltás
  • Villamosenergia-vásárlási szerződés kötése
  • Szerződésfelmondás, mérőhely-megszüntetés
  • Védett ügyfél előre fizetős mérő felszerelésére vonatkozó kérelem
  • Előre fizetős mérő cseréje normál mérőre
  • Előre fizetős mérő feltöltése
  • Adatmódosítás, fizetési mód váltása, részfogyasztás módosítása
  • Bankkártyás befizetés
  • Számlaegyenlegének egyeztetése
  • Számlázáshoz, áramszolgáltatáshoz (nem hálózathoz) köthető ügyek intézése
  • Havi mérőóraállás bejelentése
  • Egyetemes szolgáltatói energiadíj-tartozás miatt kikapcsolt felhasználási hely visszakapcsolásának megrendelése

Műszaki ügyekben, hálózattal kapcsolatos ügyintézés
Az alábbi műszaki ügyekben, hálózattal kapcsolatos ügyintézés esetén 2024.július 1-jét követően is az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt.-hez fordulhat:

  • Igénybejelentés (Teljesítménynövelés, Új bekapcsolás, HMKE, Hőszivattyús berendezés, Elektromosautó töltő)
  • Mérőhelyi munkák megrendelése
  • Hálózati Csatlakozási és Hálózat Használati szerződések megkötése
  • Felhasználási hely címének módosítása
  • Hálózatfejlesztés díjának vagy hálózati csatlakozás díjának befizetése
  • Hibabejelentés, Mérőhiba bejelentése
  • Szabálytalan vételezés bejelentése
  • Kárigény bejelentése
  • Tervezett üzemszünettel kapcsolatos megkeresés
  • Éves fényképes óraállás bejelentése
  • Védett fogyasztói státusszal kapcsolatos ügyek
  • Előre fizetős mérő cseréje (nem védett fogyasztóként)
  • Visszakapcsolási díj befizetése
  • Rendszerhasználati díj fizetéssel, számlázással kapcsolatosan (közvetlen RHD fizetők esetén)

Elérhetőségek

MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
E-mail: ugyfelszolgalat@mvm.hu
Online ügyfélszolgálat: mvmnext.hu/ugyfelszolgalat
Mobilapplikáció: MVM Next
Web: mvmnext.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 474 9999 • +36 30 474 9999 • +36 70 474 9999 • +36 1 474 9999
Mérőállás bejelentése: +36 20 888 1260 • +36 30 818 1260 • +36 70 801 1260 • +36 80 424 526
Levelezési cím: MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700.
Személyes ügyfélszolgálati irodák: 7621 Pécs, Rákóczi út 17. • 7300 Komló, Városház tér 2. • 7370 Sásd, Szent Imre út 16. • 7940 Szentlőrinc, Munkácsy Mihály utca 10. • mvmnext.hu/navigator

E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt.
E-mail: aramhalozat@eon.hu
Online ügyfélszolgálat: www.eon.hu/ugyintezes
Mobilapplikáció: E.ON Ügyfélszolgálat
Web: www.eon.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 52 512 401 • +36 20 459 9711 • +36 30 459 9711 • +36 70 459 9711
Hibabejelentés: +36 80 205 020
Levelezési cím: E.ON Ügyfélszolgálati Kft., 7602 Pécs, Pf. 400.
Személyes ügyintézés: 7626 Pécs, Búza tér 8/A • www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek/ugyfelszolgalati-irodak-aram.html